دردم

چه چیزهایی باید درباره لیزر موهای زائد بدانیم؟

عنوان: چه چیزهایی باید درباره لیزر موهای زائد بدانیم؟

اگر از اصلاح با موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد.

لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش های زیبایی است که در تمام کشورها انجام می شود که در ایران هم رواج زیادی پیدا کرده است. که نحوه کار لیزر موهای زائد به این صورت است که نور بسیار متمرکز را به فولیکول های مو می تاباند و رنگدانه در فولیکول ها، نور را جذب می کند که مو را از بین می برد.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید است.

مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • حذف مو بدون آسیب رساندن به پوست - لیزرهای مو می توانند به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار دهند و در عین حال به پوست اطراف آسیب نرساند.
  • سرعت بالای حذف مو - هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند بسیاری از موها را همزمان از بین ببرد. لیزر می تواند ناحیه ای به اندازه یک چهارم در هر ثانیه را درمان کند. نواحی کوچک مانند لب بالایی را می توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد و نواحی بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.
  • حذف دائمی مو - اکثر بیماران به طور متوسط ​​پس از سه تا هفت جلسه ریزش موی دائمی دارند. این موضوع باعث اهمیت ویژه لیزر برای رفع موهای زائد میشود. یک بار هزینه کردن برای رفع موهای زائد باعث میشود برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت شوید.

تا اینجای کار مزایای رفع موهای زائد با دستگاه لیزر را توضیح دادیم ولی روزانه تعداد زیادی از افراد به پشتیبان های ما مراجعه میکنند و میگویند ما با صرف هزینه های بسیار از لیزر موهای خود راضی نیستیم و نتیجه مطلوب را نگرفتیم ما در شرکت کارمانیا طب همواره سعی میکنیم که این مشکلات را حل کنیم و سعی داریم در اینجا دلایل عدم نتیجه گرفتن در لیزر موهای زائد را بررسی کنیم.

دلایل نتیجه نگرفتن از لیزر موهای زائد

  • انتخاب کلینیک زیبایی نامعتبر - یکی از دلایلی که همواره باعث میشود که درمان ها با لیزر موهای زائد جوابدهی مطلوب نداشته باشند مراجعه افراد به کلینیک های نامعتبر است که از دستگاه های لیزر بی کیفیت و اپراتورهای غیر حرفه ای استفاده میکنند.
  • استفاده از دستگاه های لیزر بی کیفیت - متاسفانه در همه ی صنف ها افرادی وجود دارند که منفعت مالی خود را به رضایت مشتریان خود ترجیح میدهند این موضوع باعث میشود که در مرکز لیزر خود از دستگاه های بی کیفیت و فیک استفاده کنند که بازگشت سرمایه سریع تری را تجربه کنند.
  • استفاده از اپراتورهای غیر حرفه ای در مراکز لیزر - همانطور که میدانید اپراتوری دستگاه لیزر مو در دنیا کار تخصصی محسوب میشود و نیاز به آموزش دارد. افرادی که لیزر را بر روی بدن شما انجام میدهند باید کار خود را به خوبی انجام دهند تا آسیبی به پوست شما وارد نکند و لیزر جوابدهی مطلوبی بر روی بدن شما داشته باشد تا از انجام لیزر موهای خود راضی باشید.

حال برای شما سوال پیش می آید که مرکز خوب لیزر در شهر خود را چگونه پیدا کنیم؟ زیاد کار دشواری نیست شرکت کارمانیا طب واردکننده دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه های زیبایی و پزشکی در ایران میباشد و وظیفه تامین دستگاه های لیزر و زیبایی را برای مراکز زیبایی برعهده دارد. شرکت کارمانیاطب همواره دستگاه های با کیفیت را برای مراکز مختلفی در سراسر کشور از سراسر دنیا وارد میکند، شما میتوانید خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را از شرکت کارمانیاطب با خیال راحت انجام دهید. پس در نتیجه این شرکت صلاحیت این را دارد که کیفیت مراکز لیزر را تایید تا تکذیب کند پس شما میتوانید با کارشناسان شرکت کارمانیا طب برای انتخاب مرکز لیزر مناسب مشورت کنید.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم

لیزر موهای زائد چیزی فراتر از از بین بردن موهای زائد با اصلاح و اپیلاسیون است. این یک روش پزشکی است که برای انجام آن نیاز به آموزش دارد و خطرات بالقوه ای را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی که این روش را انجام می دهد را به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید از شش هفته قبل از درمان، کندن، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. به این دلیل که لیزر ریشه موها را هدف قرار می دهد که با انجام اپیلاسیون یا کندن موها اثرات لیزر را از بین میبرید.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از انجام لیزر، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد موثر نباشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

قبل و بعد انجام لیزر موهای زائد چه کارهایی باید انجام دهیم؟

درست قبل از انجام لیزر موهای زائد، موهای شما باید تا چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه شوند. معمولاً 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر از داروهای بی حس کننده موضعی برای کمک به گزش پالس های لیزر استفاده می شود که این موضوع ضروری نیست. دستگاه لیزر با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای تحت درمان و همچنین پوست شما تنظیم می شود. دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیاطب تمام طیف ها و رنگ های پوستی را پشتیبانی میکند.

شما و تکنسین باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین لازم است از لایه های بیرونی پوست خود با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت کنید. دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب با سیستم خنک کننده ای که دارد پوست شما را هنگام درمان خنک میکند و نیاز به استفاده از ژل های خنک کننده ندارد.

در مرحله بعد، تکنسین یک پالس نور را به ناحیه درمان می دهد و منطقه را برای چند دقیقه تماشا می کند تا مطمئن شود بهترین تنظیمات استفاده شده است و واکنش های پوست شما را بررسی کند.

هنگامی که کار انجام لیزر شما کامل شد، ممکن است به شما کمپرس یخ، کرم ها یا لوسیون های ضد التهاب یا آب سرد داده شود تا هر گونه ناراحتی را کاهش دهید. سپس می توانید درمان بعدی خود را برای چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی کنید. تا زمانی که رشد موهای شما کاملا متوقف شود، تحت درمان قرار خواهید گرفت.

خطرات و عوارض لیزر موهای زائد

اگر برای یک یا دو روز بعد، ناحیه تحت درمان پوست شما شبیه آفتاب سوختگی به نظر می رسد، کمپرس های خنک و مرطوب کننده ها ممکن است کمک کنند.

اگر صورت شما درمان و لیزر شد، می توانید روز بعد آرایش کنید مگر اینکه پوستتان تاول زده باشد.

در طول یک ماه بعد پس از لیزر، موهای تحت درمان شما می ریزند. برای کمک به جلوگیری از تغییرات موقتی در رنگ پوست درمان شده، در ماه بعد از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

تاول‌ها نادر هستند، اما در افرادی که رنگ‌های تیره‌تری دارند، احتمال بیشتری دارد. سایر عوارض جانبی بالقوه تورم، قرمزی و جای زخم است. جای زخم دائمی یا تغییر رنگ پوست نادر است.

هزینه ی لیزر موهای زائد

طبق تحقیقاتی که شرکت کارمانیا طب انجام داده است، هزینه متوسط ​​لیزر موهای زائد در سال 1401 از حدود چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان در هر جلسه بوده است. این هزینه بسته به عواملی که شامل موارد زیر است، بسیار متفاوت است.

  • اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد درمان های مورد نیاز
  • چه پزشک یا شخص دیگری لیزر را انجام دهد
  • چه شهر یا استانی از کشور لیزر موهای زائد را انجام دهید
  • از چه دستگاهی برای لیزر موهای خود استفاده کنید

در نتیجه کلینیک هایی که با شرکت کارمانیا طب کار میکنند یا دستگاه لیزر تیتانیوم این شرکت را خریداری میکنند بهترین تعرفه های قیمتی را در کشور دارا میباشند.

منبع: karmaniateb.ir


برچسب ها : چه , چیزهایی , باید , درباره , لیزر , موهای , زائد , بدانیم؟ ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 29 دی 1401ساعت 5:17 توسط خداداد | | تعداد بازدید : 14

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]